blancislife

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Blanca bosson - 24 oktober 2012 20:58

Hej bloggen! Det var lännge sedan hehe :) ja mkt har hänt idag! Ja jag vacknade sen gick jag till skolan! Och sen var det svenska men Tova var inte i skolan idag :( Unndra vad det är med henne :(! Sen efter svenska såg vi på film Tatski film! Väldigt gammal men jajja! Sen var det Lunch sen var det rast! Sen sv igen! Ja sen gick jag hem! Mamma skulle komma kl halv 3 men nej hon kom tjugo över tre! ja jag trode att jag skulle träna klockan halv 4! Ja men nej kl halv 6! Ja det gick bra men Findus var VÄLDIGT sur! Och jag har börjat Msp-Blogga igen du kan läsa om det på      


        www.linapuss-msp.bloggplatsen.se! Okej

SESS!!   


Presentation


HejSan! Jag är Blanca! Det är jag som har Dressyrponnyn Findus! jag har en ponny till som jag tävlar hoppning med Darwin! Ja här är min blogg! om mitt liv som Blanca Bosson!

Omröstning

Blogg? Bloggplatsen?bloggspott?
 Blogg
 Bloggplatsen
 bloggspott
 nåt hellltt annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

RSS

Hej och välkommnaa!

Bilder på mig!

  :)          

hej och välkommnaa!

Här kommer mina hästar: <3    

Här är min Hund

<3:  

Om mig:

Jag är: Blanca

Födelsedag: 17 juni.

idol: One direction, Roffe!

Familj: En hund två hästar 2 bröder mamma pappa   

Inastagram: Blancabanan.

Fb: Blanca Djurälskare bosson

Detta var allt/

BB  

Om min kärriär inom ridsport!

Hej! Jag har fått många som har frågat mkt om min kärirar inom Ridsporten! Ja som högst har jag väll hoppat 90 eller 80! Som högst har jag fått 78 i dressyr! 

Lite om min käriär

Tävlingskalnder:

Viarp Lb1:

Luciadressyr lb1 la1

Klubbmästerskappen la1 Och nått mera...........

Seriedressyren vet ej! Okej jag tog inte all nu men men!

 

 

Chestnut Horse

Få tag på mig:

antingen: www.blancaloveshorses.bloggplatsen.se Elr fb! email blanca.bosson@live.se   


Ovido - Quiz & Flashcards