blancislife

Alla inlägg under september 2012

Av Blanca bosson - 30 september 2012 13:45

Hejsan bloggen! Snart ska jag äta :) Men just nu! Tittar jag på tv! Efter det ska jag nog ta ut min hund Akilles! Sen ska jag typ vara på datorn och spela och kolla på tv! 

Sen efter typ2 tim! så kmr mamma och pappa! Sen ska jag till stallet! Jag ska inte rida idag! Findus ska villa och darwin har Fanny! Jag vill ATT mera folk ska vara inne på min blogg! Och jag lägger upp så mkt jag kan! Men ingen är typ inne här! 

Blanca!   

Av Blanca bosson - 30 september 2012 11:05

Här är den finnaste bilden!!!: 

 

 

 

Av Blanca bosson - 30 september 2012 11:03

Ps jag har rammlat av hehhe!!!!!! <3<33<3<3<33<3

Av Blanca bosson - 30 september 2012 10:56

Jag har helt glömt Bloggen! Men det har hänt massa saker!!

Igår: var jag på Ikea och köpte ny säng och ny skrivbord och ett skåp oche en massa anndra saker! Men eftersom det har hänt så mkt så kmr jag nog nämna ngt! Just nu tittar jag på tv! Och olle håller på och bygga lite Ikea saker!   

SeS (:

Av Blanca bosson - 22 september 2012 11:51

Hej nu har jag varit På Horze Hööks. ASSÅ vi köpte sjukt mkt! 3 schabrak två läder grimmor Lindor rodbyxor tröja fils och en masssaaa anndra saker hehe!
Ses

Av Blanca bosson - 22 september 2012 09:19

Nästa!!!!! Har haft paus från bloggen!!!!!

Blanca!!   

Av Blanca bosson - 19 september 2012 14:36

Hej bloggen! Idag är det varit jobbigt!  så jobbigt! Jag har varit så så trött!! Jag har haft idrott,svenska glömmde min läxa också! åhhh! Pallar inte mer men snart ska jag ut till darwin+findus! Det blir super! mst gå!

SeS!

Av Blanca bosson - 18 september 2012 18:12

Hej Idag har jag varit i skolan och jag hade: Träslöjd det var så så kul! jag håller på med en hängare Där jag ska hänga mina kläder! Sen hade jag bild det var också kul! Vi håller på och rita en rymdgubbe hehe! (och på träslöjden så kräktes! Det var ganska :(! Jag är rädd jag ska bli smittad!). Sen hade vi typ avslappning och massage. Sen hade vi planering! Sen var skolan slut! Då gick jag hem! Och åt mellanmål! Sen åkte vi till stallet! Och mockade,rycktade. Sen red jag första hästen lille Findus! Jag red dressyr med han jag tränade på Lc2 och lb1 och lite annat! Det gick super duper! Sen rycktade och mockade till Darwin. Sen red jag honom i hoppning jag hade öronluva och martingahl elr hur det stavas! Och allt var som ett riktigt hoppekipaget! Sen byggde mamma upp två hinder 40-55 cm. Så hoppade jag några gånger! Just nu är jag hemma och kollar på Tv! 

bLaNcA

Presentation


HejSan! Jag är Blanca! Det är jag som har Dressyrponnyn Findus! jag har en ponny till som jag tävlar hoppning med Darwin! Ja här är min blogg! om mitt liv som Blanca Bosson!

Omröstning

Blogg? Bloggplatsen?bloggspott?
 Blogg
 Bloggplatsen
 bloggspott
 nåt hellltt annat!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

RSS

Hej och välkommnaa!

Bilder på mig!

  :)          

hej och välkommnaa!

Här kommer mina hästar: <3    

Här är min Hund

<3:  

Om mig:

Jag är: Blanca

Födelsedag: 17 juni.

idol: One direction, Roffe!

Familj: En hund två hästar 2 bröder mamma pappa   

Inastagram: Blancabanan.

Fb: Blanca Djurälskare bosson

Detta var allt/

BB  

Om min kärriär inom ridsport!

Hej! Jag har fått många som har frågat mkt om min kärirar inom Ridsporten! Ja som högst har jag väll hoppat 90 eller 80! Som högst har jag fått 78 i dressyr! 

Lite om min käriär

Tävlingskalnder:

Viarp Lb1:

Luciadressyr lb1 la1

Klubbmästerskappen la1 Och nått mera...........

Seriedressyren vet ej! Okej jag tog inte all nu men men!

 

 

Chestnut Horse

Få tag på mig:

antingen: www.blancaloveshorses.bloggplatsen.se Elr fb! email blanca.bosson@live.se   


Ovido - Quiz & Flashcards