blancislife

Alla inlägg under september 2012

Av Blanca bosson - 17 september 2012 14:34

Hej bloggen! Idag har det varit en super Måndag! Hehe ja för allt har varit som världens bästa måndag! För 4:na var på utflykt ck? Iaf det är mkt lungnare då! Och jag och tova var tillsammans hela dagen! Det var Lite snackigt i klassen men spela roll! Vi hade planering! Och Lekar! Men det var så så kul i skolan idag! Åhh måndagar brk vara så långsamma och jobbiga men nu är det så roligt. Det är så roligt i skolan idag! Och jag och olle Gick till En liten affär efter skolan och köpte tuggomi! Och snart ska jag till hästarna med min kompis till stallet! Det blir ju roligt!

 

Blanca!!!!!!  

Av Blanca bosson - 16 september 2012 19:34

HeJsAn bloggen! Det har varit världens bästa söndag idag! jag har typ chillat på förmiddagen! sen kom mamma och pappa och då stack vi till stallet! och jag red världens bästa Findus! Det gick super bra! Vi var typ i stallet i 1, en halv timme! Jag köpte godis hehe  super gött jag fick köpa det för jag var så sugen så jag hållde på och dö! och sen köpte jag det efter det kom min kompis cecilia vi spelade dator och var ute och lekte :) det var så så kul. Sen åt jag äppel paj och det var super gött det också! Just nu sitter jag här framför datorn och kollar och chillar lite. Snart xfaktor ( det var så od blev kända). Och jedward! Kolla gärna min stall-kompis blogg www.amandaslife.bloggplatsen.se tror jag hehe! 

ses

Av Blanca bosson - 16 september 2012 10:54

Bilder på mej och Darwin: 

 

                      Bilder på mej och darwin

 fina? Blanca!

Av Blanca bosson - 16 september 2012 10:44

Hej bloggen! Just nu tittar jag på film. Dem heter Dumma mej som ni vet tror jag! Den är super rolig! Det handlar om en skurk han har en fiende och ska försöka vara bästa skruk som inte går så bra men sen kommer han på världens bästa ide'. Han försöker ta månnen. men det går inte så bra han har adopopertat 3 tjejer som ska försöka ta sig in i hans fiendes hus. Osv osv! se den den är super bra!


Blanca!!!!!!!




Av Blanca bosson - 16 september 2012 08:40

Hej bloggen! Just nu sitter jag här med min söte hund ;) ska lägga upp mkt foton på honom. Han heter Akilles och är 8 år. Han älskar mat ?t.e.x. Hamburgare. Vi har haft honom ganska länge typ 8 år. Han älskar får familj.

Av Blanca bosson - 15 september 2012 20:23

Ska göra ett långt inlägg! hehehehhehhehehehhheheheheheeheheheheehehehheehheh
e! Okej nu har jag slutat hehehehehehehehe

Av Blanca bosson - 15 september 2012 20:19

                          Hehe! har jag snygga bilder?

Av Blanca bosson - 15 september 2012 19:01

                      Jag är på första bilden sen är det 3 blommor och sen jag och darwin!            ojj en sak gick fel oj! Lite bilder helt enkelt!

Presentation


HejSan! Jag är Blanca! Det är jag som har Dressyrponnyn Findus! jag har en ponny till som jag tävlar hoppning med Darwin! Ja här är min blogg! om mitt liv som Blanca Bosson!

Omröstning

Blogg? Bloggplatsen?bloggspott?
 Blogg
 Bloggplatsen
 bloggspott
 nåt hellltt annat!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

RSS

Hej och välkommnaa!

Bilder på mig!

  :)          

hej och välkommnaa!

Här kommer mina hästar: <3    

Här är min Hund

<3:  

Om mig:

Jag är: Blanca

Födelsedag: 17 juni.

idol: One direction, Roffe!

Familj: En hund två hästar 2 bröder mamma pappa   

Inastagram: Blancabanan.

Fb: Blanca Djurälskare bosson

Detta var allt/

BB  

Om min kärriär inom ridsport!

Hej! Jag har fått många som har frågat mkt om min kärirar inom Ridsporten! Ja som högst har jag väll hoppat 90 eller 80! Som högst har jag fått 78 i dressyr! 

Lite om min käriär

Tävlingskalnder:

Viarp Lb1:

Luciadressyr lb1 la1

Klubbmästerskappen la1 Och nått mera...........

Seriedressyren vet ej! Okej jag tog inte all nu men men!

 

 

Chestnut Horse

Få tag på mig:

antingen: www.blancaloveshorses.bloggplatsen.se Elr fb! email blanca.bosson@live.se   


Ovido - Quiz & Flashcards