blancislife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Blanca bosson - 31 oktober 2012 17:48

Hej bloggennnnn! Nu är jag på stationen i Stockholm! Jag har inte bloggat mkt nu! Men nu är jag inne...... Ska snart på tåget och åka iväg.... Kl är nu 17:46 ja tiden har ju inte stanat men iaf! Är nöjd med denna resa ;)
BB :-D

Av Blanca bosson - 30 oktober 2012 15:32

hej bloggen! snälla ge auto på MSP! snälllaaaaa! Har lite fame kvar! Sedan vill man ju upp i level 8! Jag är ju i stockholm! Har köpt ett par jeans och två Tröjor!!!!!! Stockholm ägggeeeerrrr!

Ses   

Av Blanca bosson - 29 oktober 2012 09:47

Hej bloggen ;) nu är jag på vägggggggg. Hehe! Jag äter macka och dricker saft just nu! Olle och Carl kollar på film vet ej vilken film det är? Och mamma och pappa Läser! Här kmr lite bilder::::

Av Blanca bosson - 29 oktober 2012 09:47

Hej bloggen ;) nu är jag på vägggggggg. Hehe! Jag äter macka och dricker saft just nu! Olle och Carl kollar på film vet ej vilken film det är? Och mamma och pappa Läser! Här kmr lite bilder::::

Av Blanca bosson - 29 oktober 2012 09:46

Hej bloggen ;) nu är jag på vägggggggg. Hehe! Jag äter macka och dricker saft just nu! Olle och Carl kollar på film vet ej vilken film det är? Och mamma och pappa Läser! Här kmr lite bilder::::

Av Blanca bosson - 29 oktober 2012 07:16

  49 besökareeeee!!! Ta ck!

Av Blanca bosson - 29 oktober 2012 07:07

Nästa stockholm ses Bloggen kmr sakna dig men jag kan blogga på Mammas mobil!!!!!!!!        

Av Blanca bosson - 27 oktober 2012 18:03

Här kmr LITE BILDER:

 

                    KOLLAAA!

Presentation


HejSan! Jag är Blanca! Det är jag som har Dressyrponnyn Findus! jag har en ponny till som jag tävlar hoppning med Darwin! Ja här är min blogg! om mitt liv som Blanca Bosson!

Omröstning

Blogg? Bloggplatsen?bloggspott?
 Blogg
 Bloggplatsen
 bloggspott
 nåt hellltt annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

RSS

Hej och välkommnaa!

Bilder på mig!

  :)          

hej och välkommnaa!

Här kommer mina hästar: <3    

Här är min Hund

<3:  

Om mig:

Jag är: Blanca

Födelsedag: 17 juni.

idol: One direction, Roffe!

Familj: En hund två hästar 2 bröder mamma pappa   

Inastagram: Blancabanan.

Fb: Blanca Djurälskare bosson

Detta var allt/

BB  

Om min kärriär inom ridsport!

Hej! Jag har fått många som har frågat mkt om min kärirar inom Ridsporten! Ja som högst har jag väll hoppat 90 eller 80! Som högst har jag fått 78 i dressyr! 

Lite om min käriär

Tävlingskalnder:

Viarp Lb1:

Luciadressyr lb1 la1

Klubbmästerskappen la1 Och nått mera...........

Seriedressyren vet ej! Okej jag tog inte all nu men men!

 

 

Chestnut Horse

Få tag på mig:

antingen: www.blancaloveshorses.bloggplatsen.se Elr fb! email blanca.bosson@live.se   


Ovido - Quiz & Flashcards